Saturday, March 1, 2008

Myron Wijman un di e gran batiadónan di Sòftbòl i Beisbòl

WILLEMSTAD - Softballcuracao.com a risibí un komentario di Myron Wijman, tremendo batiadó di Sòftbòl i Beisbòl ku a Sali kampion bate di Torneo Kopa Joy Alberto ku un averahe di 10-11.

Myron : Esaki ta e di 2 miho bate ku mi ta gana,1 ta na ABC na boneiru 2006 ku 11-10 e otro ta den kopa Joy e anja aki ku 11-10.Mi ta pediente pa e final di Liga Van Engelen di anja pasa ku ta kaba e anja aki dia 9 maart, aki tambe mi ta batiendo di 10-9,dus jega wega pa mira kon mi ta bai kibra record.mi a pèrdè esun di Fastpich 2007-2008 pa un ke otro motibu (17-10 pa avg 524).Otro punto tambe ku mi no tbt sa ta ku mita uniko yu di Korsou ku tin un record di ta kampion di Korsow- Antia-Dutch Caribbean-Hulanda-plus Europa cup.Frankamente min tbt sa,mi a bin tende di Sr.Nicolina ku tin tur datos.Mi a keda masha kontentu ku esei,door kumi no ta un gai ku ta hunga pa mi mes pero si pa mi team.
joy alberto mayron wijman kampion bate
Myron Wijman tumando kopa kampion bate di Torneo Kopa Joy Alberto

No comments:

Post a Comment