Wednesday, August 13, 2008

Quentin de Cuba a terminá ku 7 homerun den Rookie League di organisashon di Mets na Venezuela

CARACAS/WILLEMSTAD - Quentin de Cuba, kètcher yu di Kòrsou ku a firma ku e organisa-shon di New York Mets tabatin un bon aktua-shon den Venezuela Summer League. Quentin a bati pa averahe di .263 ku 7 homerun i 25 kareda empuhá den 42 wega.
E kètcher/primera base ta kontentu ku su aktuashon. "Mi ta kontentu kon a bai e aña aki. Mi coachnan tambe ta kontentu. Mi a mehorá hopi den bateo.
E kampionato a kuminsá mas o menos 4 di mei i e kampionato ta terminando.
Na momentu ku mi a leshoná, nan a usa mi mas komo primera base i designá. Aktualmente mi ta lider di mi tim den homerun konektá i kareda empuhá. Despues di kampionato lo mi bin sosegá na Kòrsou i sigui trein pendiente di informashon unda lo mi hunga den 2009."
Quentin a nase na Kòrsou 9 di sèptèmber 1987 i a firma ku e organisashon di New York Mets dia 14 di yanüari 2007.

1 comment:

  1. Q.. Je weet mi ta spemer ku bo stret. Aunke mi no ta serka di bo bosa ku lo mi tei semper pa apoyabo. Sigui dal bai. TQM, Niki

    ReplyDelete